Image description

Medewerker KCC

Over de vacature

Sluitingsdatum
13 november 2025
Uren per week
32 tot 36
Salaris
maximaal € 3.980 (schaal 7)
Opleidingsniveau
MBO

Ben jij een aanpakker die graag problemen oplost? Deins jij niet terug voor een onvoorspelbare werkdag waarin het helpen van klanten centraal staat? Dan zijn wij op zoek naar jou!
We zoeken een:

Medewerker KCC

Algemene informatie

Het Klant Contact Centrum (KCC) maakt onderdeel uit van de afdeling Dienstverlening en informatie. Binnen deze afdeling komen alle taken rondom informatievoorziening samen

Wat ga je doen?

Als Klant Contact Centrum (KCC) medewerker ben je het eerste aanspreekpunt voor onze inwoners en ondernemers. Je handelt zoveel mogelijk alle eerstelijns telefonische vragen af. Je ontvangt de bezoekers van het stadhuis en je geeft verschillende producten af aan onze balies, zoals paspoorten, rijbewijzen, belastingproducten en afvalpassen.
Bovendien zoeken wij iemand die klantgericht is en dienstverlening hoog in het vaandel heeft staan. Je bent gemotiveerd om inwoners en ondernemers verder te helpen en zet daarvoor graag een stapje extra. Je bent een echte teamspeler en wilt samen met je collega's de best mogelijke dienstverlening bieden.

Wie ben jij?

  • Je hebt een MBO + werk- en denkniveau.
  • Je hebt minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in een dienstverlenende functie. Ervaring bij een KCC is een pré.
  • Je kunt goed luisteren en de vragen analyseren die gesteld worden. Je bent bestand tegen werken onder druk en bent digitaal vaardig.
  • Je bent proactief, creatief en denkt in oplossingen. Daarnaast kunt je snel schakelen tussen de verschillende werkzaamheden.
  • Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal en kunt je ook goed redden in Engels en/of Duits.

Wat bieden wij?

  • Een uitdagende en afwisselende functie in een dynamische omgeving.
  • Een jaarcontract met een proeftijd van één maand en daarna uitzicht op een vaste baan.
  • Afhankelijk van opleiding en ervaring: een bruto maandsalaris van € 2.805,00 tot maximaal € 3.980,- bruto per maand bij 36 uur per week (schaal 7 Cao Gemeenten).
  • 17,05% Individueel Keuze Budget.
  • 201,6 vakantie-uren bij voltijd.
  • Ontwikkel- en opleidingsmogelijkheden.
  • Flexibele werktijden en de mogelijkheid om hybride te werken.
  • Een mobiel, laptop en faciliteiten voor je thuiswerkplek.
  • Een prettige werkomgeving met betrokken collega's.
  • Een uitstekende pensioenopbouw bij ABP inclusief een extra vangnet bij overlijden en arbeidsongeschiktheid.

Lees meer informatie over de arbeidsvoorwaarden.

Meer weten?

Voor meer informatie over deze vacature kun je contact opnemen met Belinda Geijsberts coördinator KCC telefoonnummer 14038.

Iets voor jou?

Herken jij je in deze vacature en voldoe je (bijna) aan de functie-eisen, solliciteer dan vóór 14 november 2025 via de knop solliciteren op deze pagina.

De eerste gesprekken zijn gepland op 21 november 2025.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature stellen wij niet op prijs.

Neem contact op

Lana Sasic

recruiter