Mijn Loket
Via Mijn Loket heeft u op ieder moment inzicht in uw persoonlijke zaken met de gemeente Kampen. Hieronder leest u voorbeelden van de zaken die u in Mijn Loket kunt regelen.
Persoonlijke gegevens
U staat net als iedere inwoner in de Basisregistratie personen van de gemeente Kampen. Contactgegevens zoals uw e-mailadres en telefoonnummer kunt u zelf invullen of wijzigen. Voor het wijzigen van gegevens in de basisregistratie personen kunt u contact opnemen met Burgerzaken. Dit kan via het e-mailadres burgerzaken@kampen.nl of via telefoonnummer 14 038.
Zaken
Bekijk uw persoonlijke aanvragen of meldingen bij de gemeente Kampen. U heeft de volgende mogelijkheden:
- U kunt de status bekijken van uw aanvraag of melding.
- U kunt de documenten bekijken die u zelf of de gemeente heeft toegevoegd. U kunt ook zelf veilig documenten toevoegen via het upload-veld.
- U kunt een vraag stellen binnen een bepaalde zaak.
Contacten
Heeft u een vraag gesteld over een zaak binnen Mijn Loket? In Mijn Loket vindt u deze contactmomenten terug.
Opgeslagen formulieren
Digitale aanvragen of meldingen die u bent gestart op www.kampen.nl kunt u met de knop ‘Opslaan en afsluiten’ digitaal opslaan binnen Mijn Loket. U kunt deze formulieren onder ‘Opgeslagen formulieren’ opnieuw openen, aanvullen en alsnog verzenden.
Om toegang te krijgen tot uw persoonlijke omgeving in Mijn Loket moet u inloggen met uw DigiD.
Let op: Mijn Loket is op dit moment nog in ontwikkeling. Het kan zijn dat bepaalde gegevens of zaken nog niet zichtbaar zijn.