Mijn Loket

Via Mijn Loket heeft u op ieder moment inzicht in uw persoonlijke zaken met de gemeente Kampen. Hieronder leest u voorbeelden van de zaken die u in Mijn Loket kunt regelen.

Persoonlijke gegevens

U staat net als iedere inwoner in de Basisregistratie personen van de gemeente Kampen. Contactgegevens zoals uw e-mailadres en telefoonnummer kunt u zelf invullen of wijzigen. Voor het wijzigen van gegevens in de basisregistratie personen kunt u contact opnemen met Burgerzaken. Dit kan via het e-mailadres burgerzaken@kampen.nl of via telefoonnummer 14 038.

Zaken

Bekijk uw persoonlijke aanvragen of meldingen bij de gemeente Kampen. U heeft de volgende mogelijkheden:

  • U kunt de status bekijken van uw aanvraag of melding.
  • U kunt de documenten bekijken die u zelf of de gemeente heeft toegevoegd. U kunt ook zelf veilig documenten toevoegen via het upload-veld.
  • U kunt een vraag stellen binnen een bepaalde zaak.

Contacten

Heeft u een vraag gesteld over een zaak binnen Mijn Loket? In Mijn Loket vindt u deze contactmomenten terug.

Opgeslagen formulieren

Digitale aanvragen of meldingen die u bent gestart op www.kampen.nl kunt u met de knop ‘Opslaan en afsluiten’ digitaal opslaan binnen Mijn Loket. U kunt deze formulieren onder ‘Opgeslagen formulieren’ opnieuw openen, aanvullen en alsnog verzenden.

Om toegang te krijgen tot uw persoonlijke omgeving in Mijn Loket moet u inloggen met uw DigiD.

Let op: Mijn Loket is op dit moment nog in ontwikkeling. Het kan zijn dat bepaalde gegevens of zaken nog niet zichtbaar zijn.