Afspraak maken

    Burgerzaken werkt volledig op afspraak. U kunt direct online een afspraak maken voor de volgende werkdag of later. Ook kunt u telefonisch een afspraak maken. Voor de balie inkomen en zorg en het Klant Contact Centrum is het maken van een afspraak niet nodig. 

    Voor een aantal producten moet u bij de aanvraag (bij voorkeur met uw pinpas) betalen. Contant betalen kan alleen bij de kassa van het Klant Contact Centrum (KCC).

    Afspraak maken

    Ophalen zonder afspraak

    De volgende producten kunt u zonder afspraak ophalen bij het Klant Contact Centrum:

    • al aangevraagd reisdocument
    • al aangevraagd rijbewijs
    • gehandicaptenparkeerkaart
    • afvalpas

      De afspraak is gemaakt. En dan?

      Als u een afspraak heeft gemaakt, kom dan op tijd naar het stadhuis. U meldt zich bij de aanmeldzuil bij de ingang. Aanmelden kan met de QR-code op uw bevestiging of met uw geboortedatum. U kunt ook terecht bij het Klant Contact Centrum. Vervolgens neemt u plaats in de hal en wordt u opgeroepen via de schermen boven de balies.

      Afspraak wijzigen of annuleren

      Wilt u een gemaakte afspraak wijzigen of annuleren? Dit kan via de link in de bevestiging die u via e-mail heeft ontvangen. Heeft u geen e-mail ontvangen of heeft u andere vragen? Neem dan contact op met ons Klant Contact Centrum via telefoonnummer 14 038.

      De openingstijden

      Burgerzaken (op afspraak)

      Maandag t/m vrijdag 9.00 - 12.00 uur
      Maandag, dinsdag, donderdag: 13.00 - 17.00 uur
      Woensdag: 13.00 - 20.00 uur
      Vrijdag: 13.00 - 16.00 uur

      Klant Contact Centrum

      Maandag, dinsdag, donderdag: 8.30 tot 17.00 uur
      Woensdag: 8.30 - 20.00 uur
      Vrijdag: 8.30 - 16.00 uur

      Balie inkomen en zorg

      Maandag t/m donderdag: 9.00 - 17.00 uur
      Vrijdag: 9.00 - 16.00 uur

      Telefonisch is de balie inkomen en zorg vanaf 8.30 uur bereikbaar.