Afspraak maken

Burgerzaken werkt volledig op afspraak. U kunt direct online een afspraak maken voor de volgende werkdag of later. Ook kunt u telefonisch een afspraak maken. Voor de balie inkomen en zorg en het Klant Contact Centrum is het maken van een afspraak niet nodig. 

Voor een aantal producten moet u bij de aanvraag (bij voorkeur met uw pinpas) betalen. Contant betalen kan alleen bij de kassa van het Klant Contact Centrum (KCC).

Let op: maandag 1 april is het stadhuis tot 10.30 uur gesloten.

Afspraak maken

Ophalen zonder afspraak

De volgende producten kunt u zonder afspraak ophalen bij het Klant Contact Centrum:

  • al aangevraagd reisdocument
  • al aangevraagd rijbewijs
  • gehandicaptenparkeerkaart
  • afvalpas

De afspraak is gemaakt. En dan?

Als u een afspraak heeft gemaakt, kom dan op tijd naar het stadhuis. U meldt zich bij de aanmeldzuil bij de ingang. Aanmelden kan met de QR-code op uw bevestiging of met uw geboortedatum. U kunt ook terecht bij het Klant Contact Centrum. Vervolgens neemt u plaats in de hal en wordt u opgeroepen via de schermen boven de balies.

Afspraak wijzigen of annuleren

Wilt u een gemaakte afspraak wijzigen of annuleren? Dit kan via de link in de bevestiging die u via e-mail heeft ontvangen. Heeft u geen e-mail ontvangen of heeft u andere vragen? Neem dan contact op met ons Klant Contact Centrum via telefoonnummer 14 038.

De openingstijden

Burgerzaken (op afspraak)

Maandag t/m vrijdag 9.00 - 12.00 uur
Maandag, dinsdag, donderdag: 13.00 - 17.00 uur
Woensdag: 13.00 - 20.00 uur
Vrijdag: 13.00 - 16.00 uur

Klant Contact Centrum

Maandag, dinsdag, donderdag: 8.30 tot 17.00 uur
Woensdag: 8.30 - 20.00 uur
Vrijdag: 8.30 - 16.00 uur

Balie inkomen en zorg

Maandag t/m donderdag: 9.00 - 17.00 uur
Vrijdag: 9.00 - 16.00 uur

Telefonisch is de balie inkomen en zorg vanaf 8.30 uur bereikbaar.