Afspraak maken

Burgerzaken werkt volledig op afspraak. Een  afspraak kunt u maken via de knop 'Afspraak maken' of door ons te bellen via telefoonnummer 14 038. U kunt de afspraak voor de volgende werkdag of later maken. Voor de balie inkomen en zorg en het Klant Contact Centrum is het maken van een afspraak niet nodig. 

Wij vragen u om bij voorkeur met uw pinpas te betalen. Contant betalen kan alleen aan de centrale kassa bij het Klant Contact Centrum (KCC).

Afspraak maken

Ophalen zonder afspraak

De volgende producten kunt u zonder afspraak ophalen bij het Klant Contact Centrum:

  • al aangevraagd reisdocument
  • al aangevraagd rijbewijs
  • gehandicaptenparkeerkaart
  • afvalpas

De afspraak is gemaakt. En dan?

Als u een afspraak heeft gemaakt, kom dan op tijd naar het stadhuis. U meldt zich bij de aanmeldzuil bij de ingang. Aanmelden kan met de QR-code op uw bevestiging of met uw geboortedatum. U kunt ook terecht bij het Klant Contact Centrum. Vervolgens neemt u plaats in de hal en wordt u opgeroepen via de schermen boven de balies.

Afspraak wijzigen of annuleren

Wilt u een gemaakte afspraak wijzigen of annuleren? Dit kan via de link in de bevestiging die u via e-mail heeft ontvangen. Heeft u geen e-mail ontvangen of heeft u andere vragen? Neem dan contact op met ons Klant Contact Centrum via telefoonnummer 14 038.

De openingstijden

Burgerzaken (op afspraak)

Maandag t/m vrijdag 9.00 - 12.00 uur
Maandag, dinsdag, donderdag: 13.00 - 17.00 uur
Woensdag: 13.00 - 20.00 uur
Vrijdag: 13.00 - 16.00 uur

Klant Contact Centrum

Maandag, dinsdag, donderdag: 8.30 tot 17.00 uur
Woensdag: 8.30 - 20.00 uur
Vrijdag: 8.30 - 16.00 uur

Balie inkomen en zorg

Maandag t/m donderdag: 9.00 - 17.00 uur
Vrijdag: 9.00 - 16.00 uur

Telefonisch is de balie inkomen en zorg vanaf 8.30 uur bereikbaar.