Burgerzaken werkt volledig op afspraak. U kunt direct online een afspraak maken. Ook kunt u ons bellen voor een afspraak. Voor het Klant Contact Centrum is het maken van een afspraak niet nodig.
Voor een aantal producten moet u bij de aanvraag betalen. Doe dit bij voorkeur met uw pinpas.
Ophalen zonder afspraak
De volgende producten kunt u zonder afspraak ophalen bij het Klant Contact Centrum:
- al aangevraagd reisdocument
- al aangevraagd rijbewijs
- afvalpas
De afspraak is gemaakt. En dan?
Als u een afspraak heeft gemaakt, kom dan op tijd naar het stadhuis. U meldt zich bij de aanmeldzuil bij de ingang. Aanmelden kan met de QR-code op uw bevestiging of met uw geboortedatum. U kunt ook terecht bij het Klant Contact Centrum. Vervolgens neemt u plaats in de hal en wordt u opgeroepen via de schermen boven de balies.
Afspraak wijzigen of annuleren
Wilt u een gemaakte afspraak wijzigen of annuleren? Dit kan via de link in de bevestiging die u via e-mail heeft ontvangen. Heeft u geen e-mail ontvangen of heeft u andere vragen? Neem dan contact op met ons Klant Contact Centrum via telefoonnummer 14 038.
De openingstijden
Afwijkende openingstijden
Op de volgende dagen is het stadhuis gesloten:
- 26 en 27 april (Koningsdag)
- 5 mei (Bevrijdingsdag)
- 13 en 14 mei (Hemelvaartsdag)
- 24 mei (Tweede Pinksterdag)
Burgerzaken (op afspraak)
Maandag tot en met vrijdag: 9.00 - 12.00 uur
Burgerzaken is in de oneven weken op woensdagavond geopend van 17.00 tot 20.00 uur.
Klant Contact Centrum
Maandag tot en met vrijdag: 8.30 - 12.00 uur
Het Klant Contact Centrum is in de oneven weken op woensdagavond geopend van 17.00 tot 20.00 uur.
Balie inkomen en zorg
Maandag tot en met vrijdag: 9.00 - 12.00 uur
Telefonisch is de balie inkomen en zorg vanaf 8.30 uur bereikbaar.