Afspraak maken

Let op! Op de volgende momenten gelden afwijkende openingstijden.

  • donderdag 21 december: balie inkomen en zorg / team FrontOffice gesloten vanaf 13.00 uur
  • maandag 25 en dinsdag 26 december: stadhuis gesloten
  • maandag 1 januari: stadhuis gesloten
  • dinsdag 2 januari: stadhuis geopend vanaf 10.00 uur
  • dinsdag 9 januari: stadhuis gesloten vanaf 14.30 uur

Burgerzaken werkt 's middags en woensdagavond op afspraak. Voor de balie inkomen en zorg en het Klant Contact Centrum is het maken van een afspraak niet nodig.

Een afspraak kunt u alleen maken voor de volgende werkdag of later. Wilt u dezelfde dag langskomen? U kunt iedere werkdag tussen 9.00 en 12.00 uur zonder afspraak bij Burgerzaken terecht.

In het stadhuis kunt u alleen met uw pinpas betalen.

Afspraak maken

Ophalen zonder afspraak

De volgende producten kunt u zonder afspraak ophalen bij het Klant Contact Centrum:

  • al aangevraagd reisdocument
  • al aangevraagd rijbewijs
  • gehandicaptenparkeerkaart
  • afvalpas

De afspraak is gemaakt. En dan?

Als u een afspraak heeft gemaakt, kom dan op tijd naar het stadhuis. U meldt zich bij de aanmeldzuil bij de ingang (hier voert u het telefoonnummer in dat u bij het maken van de afspraak heeft aangegeven). U kunt ook terecht bij het Klant Contact Centrum. Vervolgens neemt u plaats in de hal en wordt u opgeroepen via de schermen boven de balies.

Afspraak wijzigen of annuleren

Wilt u een gemaakte afspraak wijzigen of annuleren? Of heeft u andere vragen? Neem dan contact op met ons Klant Contact Centrum via telefoonnummer 14 038.

De openingstijden

Burgerzaken

Zonder afspraak

Maandag t/m vrijdag 9.00 - 12.00 uur

Op afspraak

Maandag, dinsdag, donderdag: 13.00 - 17.00 uur
Woensdag: 13.00 - 20.00 uur
Vrijdag: 13.00 - 16.00 uur

Klant Contact Centrum

Maandag, dinsdag, donderdag: 8.30 tot 17.00 uur
Woensdag: 8.30 - 20.00 uur
Vrijdag: 8.30 - 16.00 uur

Balie inkomen en zorg

Maandag t/m vrijdag: 9.00 - 16.00 uur